Her kan du oprette en reklamation. For at lette behandlingen beder vi dig udfylde samtlige oplysninger nedenfor.
Følgende er vigtigt at tænke på, når du laver en reklamation og returnering: Varerne bør pakkes godt i uskadt originalemballage samt emballeres godt (gerne i originalemballage, hvis det er i brugbar stand). Kunden er ansvarlig for, at varerne kommer tilbage i uskadt stand til DäckLine Sverige AB. Sørg derfor gerne for, at varen emballeres meget godt, hvis den skal sendes med fragtfirma. Ved eventuelle tvister følges Forbrugerklagenævnets (Allmänna Reklamationsnämndens) afgørelse.Returneringer skal sendes til vores returadresse.Når du returnerer en vare som følge af fortrydelse, står du som kunde for fragtomkostningen (se vilkår)..
Du må som kunde ikke returnere varer uden at have fået grønt lys fra DäckLine Sverige AB – afvent i stedet svar pr. e-mail med videre instruktioner, efter du har sendt nedenstående formular.
Længere svartider på reklamationer.
Vi vil informere dig, der registrerer en reklamation, om, at svartiden lige nu er op til 10 dage..
Faret vild i dæk & fælg-junglen? Vores eksperter hjælper dig gerne! Ring +4642242166
Med Svea Webpay kan du dela upp betalningen av ditt köp och göra din betalning i din egen takt via konto. Ränta tillkommer enligt gällande villkor.Fullständiga villkor för delbetalningen ser du i kassan innan du genomför köpet.
Tilgængelige kampagner lige nu:
Produktet kan ikke bestilles lige nu. Indtast e-mailadresse, så sender vi en e-mail, når den kan købes. Du vælger derefter selv, om du vil bestille den eller ej.