VILKÅR

 





Prisinformation



Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive moms. Angivne priser er pr. stk. for fælge eller dæk og gælder ved køb af mindst fire stk. Vi tager forbehold for eventuelle prisændringer, der måtte opstå som følge af markedsudsving, men den pris, der gælder, er altid den, der angives på tidspunktet for din bestilling.

 


Montering
Vi anbefaler kraftigt, at monteringen af fælge og hjul udføres af én
kvalificeret fagmand. Før montering skal du kontrollere, at dimension, boltcirkel,
og indpresning matcher din ordre. Spin hjulet/fælgen for at sikre, at den ikke får fat i bremsen eller andre dele af bilen. Når du køber monteringssæt, skal du sørge for at bruge disse og kontrollere at længden af ​​bolte er korrekt, så de ikke får kontakt med bilens dele.


 


Leverans
Levering af dine bestilte varer sker normalt indenfor 2-5 hverdage igennem Post nord eller lignende transportfirma, direkte til dit hjem. Vi bestræber os på at holde dig opdateret på din leveringsstatus, og i tilfælde af eventuelle forsinkelser vil du blive informeret omgående. 

Vi tilbyder levering til udvalgte områder, hvilket gør det nemt for dig at få dine varer leveret direkte til døren. Tjek om vi leverer til dit område, og oplev en problemfri service på dine vilkår!

 
 

 


Forsinkelser
Det er beklageligt, når der opstår forsinkelser hos kurerer, leverandører eller producenter. Sådanne hændelser er dog sjældne hos os og forekommer kun i omkring 1,5 % af tilfældene. Skulle forsinkelsen være udenfor vores kontrol, eksempelvis hos Däckline Sverige AB, er det desværre ikke muligt for os at tilbyde eventuel erstatning, da situationen ligger uden for vores ansvarsområde.


 


Vigtigt ved levering
Kontroller, at du har indtastet det korrekte telefonnummer til notifikationer. Vær klar over, at hvis en forsendelse forbliver hos fragtfirmaet efter levering er blevet meddelt, tillægges et gebyr på Kr

300 per dag fra og med den fjerde dag efter advisering. Det er dit ansvar at afhente forsendelsen indenfor denne periode for at undgå ekstra gebyrer.


 


Booking af levering og ude af stand til at modtage
Hvis du har bestilt en tid til levering, men ikke kan modtage varerne på det angivne tidspunkt, bedes du kontakte os hurtigst muligt for at planlægge en ny levering. Hvis du misser en leveringstid uden varsel, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr på 950 KR til dækning af vores omkostninger til logistik og håndtering.


 


Forsendelsesomkostninger
Forsendelsesomkostninger tillægges dine ordrer. Det er størrelsen af de ​​bestilte varer og den valgte forsendelsesmetode, der afgør forsendelsesomkostningerne. Vi stræber efter at holde forsendelsesomkostningerne så lave som muligt og opkræver ingen ekstra gebyrer eller tillæg. Den omtrentlige forsendelsesomkostning ligger omkring 75 KR pr. stk.


 


Fragtskader
Ved modtagelse af dine varer er det vigtigt, at du nøje tjekker dem for eventuelle fragtskader. Hvis der opdages en skade, skal den anmeldes direkte til transportfirmaet på leveringstidspunktet. Vær opmærksom på at reklamationer om transportskader skal rettes direkte til transportfirmaet og ikke til DäckLine Sverige AB. En øjeblikkelig reklamation er nødvendig for at sikre, at din sag bliver behandlet korrekt.


 


Uindløste varer
Hvis du ikke gennemfører din ordre, og den returneres til os, vil der blive opkrævet et gebyr. Dette gebyr er 475 KR pr. ordre plus 250 KR pr. dæk eller fælg. For komplette hjul er gebyret 500 KR pr. hjul. Minimumsgebyr for uindløste varer er 1100 KR.


Her er del 3 af revisionen af ​​vilkår og betingelser for DäckLine Sverige AB:


 


Retur og fortrydelsesret


Ifølge Forbrugerkøbeloven og Fjernsalgsloven har du som privatperson ret til 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Varerne skal være i original stand ved returnering - ubrugte og uden skader, der måtte være opstået i den tid, du har haft dem. Alle returneringer skal sendes tilbage i original emballage. Husk at fælge returneres på egen risiko, og eventuelle skader, der opstår under returneringen, ikke falder ind under DäckLine Sverige AB's ansvar.


Fortrydelsesretten gælder ikke for komplette hjul, der er monteret og afbalanceret ifølge kundens ønsker i henhold til forbrugerkøbelovens § 2 § 5. Denne bestemmelse gælder også for specialbestilte fælge/dæk. Bemærk, at vi ikke tilbyder returret for monterede dæk og fælge, idet dækproducenterne fraskriver sig returretten, når dækkene monteres sammen med fælge. Løse fælge fra følgende mærker sælges uden returret, da mærkerne fremstilles i forbindelse med din bestilling (fælgene tilpasses efter valgt registreringsnummer) og der er særlige købsvilkår til nedenstående sortiment, da disse er tilpasset med boltmønster og


 


ET efter kundens ønske.
- JAPAN RACING, VOSSEN, BROCK, BREYTON, CONCAVER, ETABETA, BBS, OXIGIN, TOMASON, BOLA, JUDD, CMS, MONACO, CRAY & OXXO.
- BEMÆRK HJUL OG DÆK DER MONTERES SAMMEN EFTER KUNDENS ØNSKER KAN IKKE RETURNERES. BEMÆRK HJUL OG DÆK DER MONTERES SAMMEN EFTER KUNDENS ØNSKER KAN IKKE RETURNERES.
- 1200 KR RETURGEBYR TAGES VED AFBESTILLING AF LØSE DÆK, DER SENDES DIREKTE FRA PRODUCENT.
- TPMS (DÆKTRYKSSENSORER) SOM ER PROGRAMMERET KAN IKKE RETURNERES.


Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du kontakte os inden for den angivne fortrydelsesperiode. Ved returnering foretages et produkt-tjek, og hvis varen er beskadiget eller brugt på nogen måde, kan vi ikke erstatte det. Du har ansvaret for eventuelle returomkostninger og et administrationsgebyr på 995 KR tillægges.
Bemærk venligst, at en returnering ikke er godkendt, før vi har modtaget og kontrolleret varerne. Modtagede retursedler og det at have sendt varerne tilbage betyder ikke automatisk godkendelse af returneringen.


Vi kræver, at alle returneringer sker i henhold til aftalen med DäckLine Sweden AB og at vores fragtaftale bruges til returnering. Mere information om loven om fjernaftaler kan fås hos den svenske forbrugermyndighed.  


Monterings- og afbalancerings-reklamationer  
I tilfælde af problemer i forbindelse med montering eller afbalancering, kontakt os venligst for rådgivning. Hvis genmontering eller ombalancering af hjulene er påkrævet, tilbyder DäckLine Sverige AB en kompensation på 50 KR pr. hjul. Det forudsætter, at reklamationen sker inden for 14 dage efter varens modtagelse. 


Tilbehør til fælge,
Bemærk venligst at fælgene leveres uden centreringsringe. Tilbehør såsom bolte, møtrikker og kromventiler skal købes separat. 


 


Garantier
Der ydes et års garanti på kromfælge, hvilket dækker fabrikationsfejl. 
Garantien dækker ikke skader forårsaget af ydre påvirkninger såsom vejsalt, bremsestøv,  stenslag eller lignende. Kunden er ansvarlig for eventuelle omkostninger relateret til afmontering og montering ved garantikrav.


Garantien gælder ikke, hvis fælgene rengøres med aggressive rengøringsmidler eller hvis de udsættes for stenslag, påkørselsskader eller lignende. Detaljer om garantivilkår er specificeret på vores hjemmeside. 


 


Tilpasningsgaranti



Vi tilbyder tilpasningsgaranti på komplette hjul, når du bruger vores registreringsnummer-søgning eller manuel bilsøgning. Det er vigtigt ikke at fravælge monteringssæt ved køb af komplette hjul, hvis garantien skal gælde. Hvis din bil er udstyret med TPMS (automatisk dæktryksovervågning), og du bestiller hjul med TPMS-sensorer, er det dit ansvar at sikre, at disse er tilsluttet til bilens system. Vi dækker ikke omkostninger i forbindelse med dette. 


 


Billeder og Image



Bemærk, at billederne på vores hjemmeside kun er beregnet til at vise stil eller design. Det faktiske produkt kan variere i udseende afhængig af finish og størrelse. 


 


Pleje



Kromfælge rengøres med vand og mild bilshampoo. Brug ikke stærke rengøringsmidler eller fælgrens, der kan beskadige finishen. Skader forårsaget ukorrekt pleje er ikke dækket af garantien. 


 
Databeskyttelse (GDPR) 


DäckLine Sverige AB er forpligtet til at beskytte dine personlige data. Komplette oplysninger om vores behandling og overholdelse af personoplysninger:   



LÄS GDPR POLICY

Betalingsmetode



Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder i bestræbelserne på at gøre dit køb så nemt og smidigt som muligt. Vi samarbejder med Svea Bank AB for at tilbyde sikre og fleksible betalingsløsninger. Vælg mellem faktura, delbetaling eller betaling med kort. Alle transaktioner er beskyttet med moderne SSL-kryptering, og vi følger bankernes sikkerhedsprotokol.  


 


Betaling med kort
Vi accepterer de mest almindelige betalingskort, herunder Visa og MasterCard. Dit kort vil blive debiteret i forbindelse med behandlingen af ​​ordren. Alle korttransaktioner er sikre og krypterede, og vi gemmer ikke nogen kortinformation. 


 


Sikkerhed ved kortbetaling
For at sikre sikkerheden af ​​dine korttransaktioner bruger vi 3D-Secure, en sikkerhedsstandard udviklet af VISA og MasterCard. Dette giver et ekstra lag af beskyttelse, når du handler online. 


 


Ændringer af vilkår



DäckLine Sverige AB forbeholder sig retten til at foretage ændringer i disse vilkår og betingelser. Alle ændringer vil blive annonceret på vores hjemmeside, og i tilfælde af større ændringer, også direkte til vores kunder via e-mail eller anden passende kommunikationskanal. 


 


Tvistløsning og klagenævn
Vi følger Allmänna reklamationsnämndens (ARN) anbefalinger ved eventuelle tvister. Tvister mellem to virksomheder afgøres generelt via retten. 


 


Kontakt og kundeservice


For spørgsmål, support eller rådgivning, kontakt vores kundeservice via e-mail eller telefon. Vores kontaktoplysninger og åbningstider er tilgængelige på vores hjemmeside.


Hvilke dæk anbefaler I på min fælg?
Fælgbredde 
(Tommer)


Min.
Dækbredde 
(mm)


Anb. dæk
Dimension 
(mm)


Maks.
Dækbredde 
(mm)


5,0 155 165 or 175 185
5,5 165 175 or 185 195
6,0 175 185 or 195 205
6,5 185 195 or 205 215
7,0 195 205 or 215 225
7,5 205 215 or 225 235
8,0 215 225 or 235 245
8,5 225 235 or 245 255-265
9,0 235 245 or 255 265-285
9,5 245 255 or 265 275-295
10,0 255 265 or 275 285-305
10,5 265 275 or 285 295-215
11,0 275 285 or 295 305
11,5 285 295 or 305 315
12,0 295 305 or 315 325
12,5 305 315 or 325 335
 


*Det er vigtigt at følge dækproducentens anbefalinger.
 *Ingen garanti accepteres i tilfælde af forkert montering ud over det, der er nævnt fra den respektive dækproducent.


Vores kontaktoplysninger

 

Anmeldelser fra Google
Fruktansvärt bra service! Stort tack till alla där men speciellt Momme som gick steget längre... - Eddie Andersson
Edit: Ett år senare, kom denna gången hem med en uppsättning Imaz FF533 Titanium 19”.... - Joakim Wasseng
Alltid lika trevlig upplevelse. Proffs. Smäller inte bara på allt utan att bry sig utan... - Ivan Midjich

Faret vild i dæk & fælg-junglen? Vores eksperter hjælper dig gerne! Ring +4642242166

© 2024 Däckline Sverige AB. All Rights Reserved.